Зробити стартовою   Додати в обране  Стрічка новин в форматі RSS

Навігація
   » Головна
   » Новини
   » Пошук
   » Користувачі
   » Гостьова книга
   » Козак-Інформ
   » Сторінки



НС

Приймаються благодійні внески

на розвиток і підтримку "Нової Січі",

журналу "Музеї України".

Експедиції в зону АТО,

Музей плакату для прифронтової зони...

Гривні по Україні: картка Приватбанку

5168755514296934




Цікаві сайти

 







 






http://www.museum-ukraine.info/

*САЙТ КОЗАКІВ США*


http://nbnews.com.ua/

http://blog.i.ua/user/6451244/

http://www.ukr.net/

http://www.zarubezhom.com/

http://h.ua/

 

   

  



Пошук







ЄУ
Locations of visitors to this page

https://surmasite.wordpress.com/
https://musplakat.wordpress.com/

CanadaUA-news

https://ukr.media/

Музей В.Тригуба





і



Новини

Чому зменшення акцизу в Україні на ввезення вживаних авто не зробило їх доступними
Пятниця, 30 Грудня 2016

Чому зменшення акцизу в Україні на ввезення вживаних авто не зробило їх доступними

В Україні зросли продажі вживаних автомобілів з Європейського Союзу, але доступ українців до цього ринку досі залишається обмеженим, кажуть експерти.

Продаж уживаних автомобілів у Німеччині

Продаж уживаних автомобілів у Німеччині

Законопроект, що передбачав значне зниження ставки акцизного збору на імпортні вживані автомобілі, Верховна Рада України ухвалила в останній день травня 2016 року. Президент країни Петро Порошенко підписав новий закон, і він набув чинності першого серпня. З цього дня акцизний збір на ввезення автомобілів, двигуни яких відповідають екологічному стандарту "Євро-5", був знижений у 7-28 разів та майже зрівнявся зі збором, що стягується з нових авто. Такий "пільговий" період діятиме до 31 грудня 2018 року.

Втім, закон містить чимало обмежень, які із самого початку викликали у експертів питання щодо того, чи відчують на собі його дію звичайні українці. Перш за все, йдеться про стандарт "Євро-5". Авто із відповідними двигунами почали виробляти лише наприкінці 2009 року, а це значить, що нові правила стосуватимуться далеко не найдешевшого сегменту вживаних машин. До того ж одна юридична чи фізична особа має право завозити за зниженою ставкою лише одне авто на рік, і наступні 365 днів відчужувати його не можна. DW спробувала з'ясувати, чи допоміг новий закон зробити вживані авто доступнішими для українців.

Відчутне зростання

Ще на початку осені голова Державної фіскальної служби Роман Насіров поспішив прозвітувати, що лише за перший місяць, відколи закон про стимулювання ринку вживаних авто став чинним, українці ввезли за новим акцизом 1315 машин. Але, якщо врахувати той факт, що за весь попередній 2015 рік в Україну було ввезено 14,2 тисячі вживаних авто, стає зрозумілим, що проривом це назвати не можна. Але із плином часу ринок почав пристосовуватися до нових умов, і цифри почали стрімко зростати.

За словами керівника компанії AUTO-Consulting Олега Омельницького, у листопаді за новим акцизом завезли вже близько 3,5 тисячі вживаних автомобілів. Він каже, що особливо відчутним є зростання імпорту у порівнянні з червнем та липнем - нинішні показники майже в десять разів більші за тодішні.

DW.COM


Омельницький, однак, додає, що ці цифри менші за раніше прогнозовані його компанією, адже обмеження на перепродаж досить сильно вплинуло на попит. Але тенденція, за його словами, залишається висхідною. Особливо відчутним це може стати через рік, коли придбані за новими правилами машини вже буде можна збувати третім особам, адже це може ще трохи пришвидшити темпи завезення вживаних авто з-за кордону. Водночас, за словами Омельницького, зменшення акцизів на вживані автомобілі вже зараз трохи гальмує ріст ринку нових авто. Продажі нових машин зросли на 48 відсотків у порівнянні із минулим роком, проте ця цифра могла бути навіть більшою, якби не зменшені акцизи на "б/у" авто.

Закон для заможних

Утім, вирішального впливу на український ринок вживаних авто нововведення не мали, розповідає голова Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і дилерів Олег Назаренко. "За останні два-три роки вартість вживаних автомобілів в Україні сильно впала. А в Європі машини, молодші за п'ять років, не такі вже й дешеві", - каже експерт. Український ринок наситили машини, які збіднілі українці продають через неспроможність виплачувати кредити та заправляти їх. Пропозиція на ринку "б/у" авто довгий час перевищувала попит також через значну кількість "віджатих" автомобілів з Донбасу та машин із кримською реєстрацією, які продавали в Україні. Вплинуло на ринок і зниження купівельної спроможності населення. З усіх цих причн, на думку експерта, зменшення акцизів не могло зробити революцію на вітчизняному авторинку.

"Авто, що прослужило не більше п'яти років, може обійтися у вісім-десять тисяч євро навіть у Європі, - розповідає Назаренко. - А вже незабаром в Україні почнуть діяти стандарти "Євро-6", і це значить, що автомобіль, вироблений до 2016 року, ввезти вже не вийде". На думку експерта, не кожен українець може дозволити собі подорож за кордон із щонайменше десятком тисяч євро у кишені, походження яких потім доведеться пояснювати фіскальним органам.


Автор:
Прочитали: 15 раз

Надрукувати Надрукувати    Переслати Переслати    В закладки В закладки

Новини по темі:
  • Чому в США легалізовано націонал-соціалізм і символіку Третього Райху
  • ЖИТТЯ І ТВОРЧІСТЬ АВТОРА СЛІВ НАЦІОНАЛЬНОГО ГІМНУ УКРАЇНИ ПАВЛА ЧУБИНСЬКОГО
  • Проросійські ватники Порошенко і Аваков
  • Вибори у Франції: чого очікувати Україні від Макрона або Ле Пен
  • Автошахраї з Литви
  • Євросоюз винен Україні 60 мільярдів доларів
  • Календарні війни. Які свята мають бути вихідними в Україні?
  • Національною безпекою в Україні відають агенти Кремля?
  • Чому ми боремося з російськими банками
  • відстоювати повернення Україні нелегально окупованого Криму
  • Шоколадний батончик та інші карикатурні тварі
  • США передадуть Україні бойові кораблі!Нарешті...
  • Земельний банк фермерів в Україні 4,5 мільйонів гектарів
  • Нові дослідження пам’яток козацької доби в Україні
  • Чому "чорний день" для культури не настане
  • Ніхто з олігархів в Україні не є видатною людиною
  • Брат-2. Неадекватный родственник председателя с. Лесники А. Гладуша напал на девушку во время сессии сельсовета
  • Чого Україні чекати від обмеження на ввезення книг з Росії?
  • Сумарна допомога Україні від країн НАТО в часи війни склала близько 1 млрд. доларів
  • Цивільне населення в Україні продовжує страждати –доповідь ООН
  • 16-у Доповідь про ситуацію із правами людини в Україні
  • Хрестини в Україні: традиції
  • Донецький краєзнавчий музей відроджується в Україні!
  • “Засудіть злочини Росії в Україні і в Сирії!”
  • Духовна автокефалія: чому Болгарії вдалося?
  • «Місцеві практики розв’язання проблем, пов’язаних із внутрішнім переміщенням населення в Україні»
  • СБУ прокинулось на ватній Наташі Корольовій в …Палаці “Україна”!
  • ПРООН: відновлення після конфлікту в Україні потребує довготермінових зусиль
  • За мир та щастя в Україні! – всеукраїнська акція Миру.
  • Валентин Рак: Чому немає музею на Троєщині?

    Читайте також:
  • Карикатурист Жора Ключник продовжує посміхати
  • Чого очікувати людству у найближчі роки?
  • Говори красиво: 10 українських слів, якими ви здивуєте своїх друзів
  • Прогнози: через 100 років...
  • Син Голови Запорізької ОДА став курсантом військового училища НАТО!
  • Стерхощук. Фотожаби на великого Пу-Ху
  • КЕРАМІЧНІ РОЗЕТКИ З ДЕКОРУ ПАЛАЦУ І. МАЗЕПИ В БАТУРИНІ: КОМП’ЮТЕРНІ РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА КИЇВСЬКІ АНАЛОГІЇ
  • Геть московських попів!
  • Заборонити окупаційну російську церкву НЕГАЙНО!
  • “Кубань з Україною”
    Повернутися назад

  • Міжнародний козацький журнал

    Міжнародний Козацький журнал "Нова Січ"

    Редакція: Запоріжжя-Київ

    Україна - це Європа!

     

     e-mail: novasich@ukr.net

    Головний редактор - полковник козацтва

    Віктор Тригуб

    Шеф-редактор - Володимир Іванченко (Запоріжжя)

    Біоенергетики - генерали козацтва Валерій Пильник, Юрій Курилех

    Юридичний супровід - 

    Іван Макар

    Представник у США -  Американське козацтво

    Представництва:

    Кропивницький - Анатолій Авдєєв, Харків - Юрій Нерослік, Закарпаття - Вадим Логвінов

    Голова Ради - Констянтин Стасюк



     


    Партнери: Музей плакату України, ГО "Гуманітарна ліга"





    http://www.museum-ukraine.info/

     







     









    Опитування
    За кого голосувати?
    За владу
    За опозицію
    Не піду
    Маленька партія снайперів



    Всього голосів: 2976
    Результати опитування



    Лічильники






    світ

    http://narodna.pravda.com.ua/





    На початок сторінки

    Разробка сайту: Ростислав Саєнко, 2005 р., Система: SmallNuke ©
    Генерація сторінки: 0.082 с. Всього 8 запитів до бази.

    Админ.панель