Зробити стартовою   Додати в обране  Стрічка новин в форматі RSS

Навігація
   » Головна
   » Новини
   » Пошук
   » Користувачі
   » Гостьова книга
   » Козак-Інформ
   » Сторінки



НС

Приймаються благодійні внески

на розвиток і підтримку "Нової Січі",

журналу "Музеї України".

Експедиції в зону АТО,

Музей плакату для прифронтової зони...

Гривні по Україні: картка Приватбанку

5168755514296934




Цікаві сайти

 







 






http://www.museum-ukraine.info/

*САЙТ КОЗАКІВ США*


http://nbnews.com.ua/

http://blog.i.ua/user/6451244/

http://www.ukr.net/

http://www.zarubezhom.com/

http://h.ua/

 

   

  



Пошук







ЄУ
Locations of visitors to this page

https://surmasite.wordpress.com/
https://musplakat.wordpress.com/

CanadaUA-news

https://ukr.media/

Музей В.Тригуба





і



Новини

Добуті нечесно Скарби стародавнього Криму наповнюють eBay
Четвер, 18 Серпня 2016

Добуті нечесно Скарби стародавнього Криму наповнюють eBay

Коли Росія приєднала Крим в 2014 році, снаряди впали, кулі летіли, і міжнародні кордони були ефективно перемальовані. Культурна спадщина також впав в облозі. ЮНЕСКО повідомила, що "масове переміщення безцінних культурних об'єктів з кримських музеїв в російській столиці, викликає тривогу." Там були пориви постів на Twitter, посилань назад на аукціон ділянки Хокінг стародавні кримські монети.

Важко точно визначити, де такі монети прийшли, якими засобами, як довго вони були в обігу, і чи є вони навіть справжні. Проте, Евеліна Кравченко, український археолог працює в Києві, вважає, що вони та інші, подібні до них, ймовірно "приходять з грабіжницькою копання в Криму", додавши з гіркотою, "Росія не робить нічого, щоб контролювати цей процес." (Не дивно, що при натисканні на одна з цих посилань Twitter приходить з попередженням про те, що посилання може бути небезпечно).

Грабіжницькі риття відбувалося на півострові Чорного моря протягом більше ста років, ще з часів, коли археологія просто стає професіоналізується, і збір був помічений в якості законного способу розширення та обміну знаннями про минуле. Коли Радянський Союз розпався, народився чорний ринок предметів старовини. В регіоні, який наповнений скарбами іноземних загарбників, приватні колекції виросли, так як попит підживлюється більший запас.

Скіфське скарб з Куль-Оба, древній археологічний пам'ятник в Східному Криму. (Фото: PHGCOM / WikiCommons CC BY-SA 3.0)

У ці дні, археологічні пам'ятники, що триває конфлікт між Україною і Росією перетворилася Криму і дорогоцінного каміння: від стародавніх грецьких міст до римських і візантійських руїн, в гарячих точках для геополітичної боротьби, в результаті чого культурну спадщину і влада в дуже тісному взаємозв'язку. Хто в кінцевому підсумку, які володіють цими об'єктами є ключовим фактором.

Подібно до того, як конфлікт палива на ринку, національній виставці, а хто контролює, які загибель, стали важливими політичними символами, утвердження суверенітету. Вислів Оруелла, "Той, хто володіє минулим, той керує майбутнім," розігрується через археологічних пам'яток і музеїв з Нідерландів в Москві.

Нова виставка в Державному Ермітажі в Санкт-Петербурзі є лише останнім прикладом. Названий "В країні Грифона, Ермітаж Antique Археології колекція в Криму," шоу викликає міфічна істота, яка є частиною орла, частина лева, і відображає об'єкти з великої колекції музею, в тому числі глечиків, залишки стародавнього театру , а також монети, багато з яких були зібрані протягом останніх двох десятиліть, а також радянський період.

Карта Криму. (Фото: Максиміліан Dörrbecker / WikiCommons CC BY-SA 2.0)

На веб-сайті, мова опису шоу є наукова, нюансами, і відсутня націоналістичної риторики. Проте, що такий експонат існує взагалі закинула enflamed проблеми в деяких археологічних колах.
Насолоджуючись цієї історії?

Отримайте наше найостанніше, доставлені прямо на Вашу поштову скриньку, підписавшись на нашу розсилку.

"Це цілком нормально, що він може організувати виставку на цю тему," говорить Тібо Кастеллі, історик в Парижі, який пише про культурну спадщину Криму. Проте, в світлі нинішнього політичного контексту, Кастеллі бачить виставку як важливий політичний сигнал, який показує, що "Крим Росії."

Кастеллі вказує на інші сигнали, як вона, в тому числі недавній візит Путіна на місці стародавнього Херсонеса з колишнім прем'єр-міністром Італії Сільвіо Берлусконі-Херсонес недавно зробив міжнародних засобів масової інформації, коли директор музею його імені спірно outed для російського призначенця-й підводного занурення Путіна досліджувати стародавній корабля вимикання кримського узбережжя. Кастеллі назвав ці широко освітлювані події "важливі політичні жести».



Інші беруть більш різку точку зору. В результаті того, що сталося в музеї Донецька (сильно постраждав в результаті бойових дій влітку 2014 року, є повідомлення про те, що деякі з його колекції «зниклих»), а також той факт, що Путін просто поміщений Херсонес під російським федеральним контролем, що робить це важко українські археологи, щоб продовжити свою роботу там, недовіра над тим, хто спостерігає за ці сайти, і потік об'єктів і з них, є сильним.

Справедливо чи ні, деякі археологи стурбовані тим, що виставка в Ермітажі може відображати порушення чинних міжнародних протоколів.

"Відповідні міжнародні закони явно забороняють будь-які археологічні розкопки на окупованих територіях з боку держави-загарбника," сказав Яків Гершкович, старший науковий співробітник Інституту археології Національної академії наук України, який вивчав цю тему широко. "Будь-який експорт археологічних знахідок з окупованих територій заборонено міжнародними конвенціями. Ця виставка показує, що російські археологи порушують норми міжнародного права і норм професійної етики. На жаль, у мене немає інших пояснень ".

Ермітаж не відповів на прохання про коментар.



В символ того, наскільки глибоко ця недовіра серед українських археологів, і як захисна вони їх спадщини, все-Української громадської асоціації археологів була заснована в 2010 році, щоб піклуватися про "долю археологічної спадщини" та захистити його від загроза руйнування природними факторами, економічної діяльності, а також расових, етнічних і релігійних конфліктів. У той час як назва асоціації має націоналістичну кільце до нього, Гершкович, який служить в якості віце-президента, говорить асоціація вітає археологів всіх національностей, які проживають в Україні, і що він сам є євреєм. Цілі Асоціації були народжені від минулих політичних конфліктів. У ці дні, деякі українські археологи відмовляються працювати на кримських об'єктах, що знаходяться під контролем Росії, навіть коли вони в змозі.

"Теоретично, Росія дозволяє їм працювати на сайтах, в команді під керівництвом Росії," пояснює Кастеллі. "Один або два зробили це, але більшість українських археологів не погодитися з цим, тому що він буде приймати втрати Криму."

У той же час, інші українські археологи стикаються з більш буквальні барів доступу. Наприклад, Евеліна Кравченко каже, сайт, який вона раніше працювала над стала військовою базою, що робить неможливим, принаймні, на деякий час, щоб працювати там. Це відбувається в той момент, коли Росія будує міст в Криму, незважаючи на протести з боку археологів, що його будівництво становить загрозу для Фанагорії, важливий археологічний ділянку неподалік.

Стародавня гробниця стела грифона, Фанагорії, 3-4-й до н.е., з музею в Феодосії, Криму

Могилу показуючи грифона, розкопаний з Фанагорії, і в даний час в музеї в Феодосії, в Криму. Фанагорія це важливий археологічний ділянку, яка знаходиться близько до мосту Росія будує в Криму. (Фото: Janmad / WikiCommons CC BY-SA 3.0)

Говорячи про інший недавній перестрілці з участю кримських культурних об'єктів, які були "заручником політики" в музеї в Амстердамі, директор музею розповів New York Times, що "кримський справу, яка ілюструє в дуже сильному чином, що об'єкти культурної спадщини може бути заявлені з політичної точки зору ".

Політичні перспективи також стверджують деякі з самої інформації, як і в випадку доповідей про музеї Донецького ( "по цій темі, ви повинні бути обережними щодо пропаганди та дезінформації з усіх частин, замішаних в цьому конфлікті," Кастеллі попередив через Skype) , Для Гершкович, останні фото OPPS Путіна в цю категорію потрапляють також: "Це частина зусиль, щоб пропагувати ідею Криму як спеціальний сакральне місце для сучасної Росії (особливо це стосується Херсонес). Можна побачити міфотворчість перебуває в процесі, "говорить він.

Потім Гершкович зробив крок назад, ніби оцінюючи його власний аналіз: ". Можна сказати, що Росія є політичним і військовий злочинець, але грабіжницькі риття відбувалося в Криму на деякий час" Вражаючі більш зухвалий до відома, він додає: " мало збільшення нелегальної копання в Криму, ми будемо знати, коли Крим стає територію України знову ".

Ill-Gotten Treasures of Ancient Crimea Are Flooding eBay

When Russia annexed Crimea in 2014, shells dropped, bullets flew, and international borders were effectively redrawn. Cultural heritage also fell under siege. UNESCO reported that the “massive transfer of priceless cultural objects from Crimean museums to the Russian capital is alarming.” There have been flurries of posts on Twitter, linking back to auction sites hawking ancient Crimean coins. 

It’s difficult to pinpoint exactly where such coins came from, by what means, how long they’ve been in circulation, and whether they’re even authentic. Even so, Evelina Kravchenko, a Ukrainian archaeologist working in Kiev, believes that they and others like them likely “come from extortionate digging in Crimea,” adding bitterly, “Russia does nothing to control this process.” (Not surprisingly, a click on one of these Twitter links comes with a warning that the link may be unsafe).

Extortionate digging has been happening on the Black Sea peninsula for more than a hundred years, since the days when archaeology was just becoming professionalized, and collecting was seen as a legitimate way of expanding and sharing knowledge of the past. When the Soviet Union imploded, a black market for antiquities was born. In a region that’s filled with the treasures of foreign invaders, private collections surged as demand fueled greater supply.

Scythian treasure from Kul-Oba, an ancient archeological site in Eastern Crimea. (Photo: PHGCOM/WikiCommons CC BY-SA 3.0)

These days, the on-going conflict between Ukraine and Russia has turned Crimea’s archaeological sites and gems–from ancient Greek cities to Roman and Byzantine ruins–into flashpoints for geopolitical struggles, bringing cultural heritage and power into very close alignment. Who ends up owning these objects is key.

Just as conflict fuels the market, a national exhibition, and who controls which ruin, have become important political symbols, assertions of sovereignty. Orwell’s dictum, “He who owns the past controls the future,” is playing out across archaeological sites and museums from the Netherlands to Moscow.

A new exhibit at the Hermitage Museum in St. Petersburg is just the latest example. Titled “In the Land of the Gryphon, The Hermitage Antique Archaeology Collection in The Crimea,” the show evokes a mythical creature that’s part eagle, part lion, and displays objects from the museum’s extensive collection, including jugs, the remains of an ancient theater, and coins, many of which were collected over the course of the last two decades as well as the Soviet period.

A map of Crimea. (Photo: Maximilian Dörrbecker/WikiCommons CC BY-SA 2.0)

On the website, the language describing the show is scholarly, nuanced, and absent of nationalistic rhetoric. Still, that such an exhibit exists at all has thrown enflamed concerns in certain archaeological circles.

Enjoying This Story?

Get our latest, delivered straight to your inbox by subscribing to our newsletter.

“It’s quite normal that it can organize an exhibition on this topic,” says Thibaut Castelli, a historian in Paris who writes about Crimea’s cultural heritage. Yet in light of the current political context, Castelli sees the exhibit as an important political signal, showing that “Crimea is Russia.”

Castelli points to other signals like it, including Putin’s recent visit to the ancient site of Chersonesus with former Italian Prime Minister Silvio Berlusconi–Chersonesus recently made international headlines when the director of its museum was controversially outed for a Russian appointee–and Putin’s underwater dive to explore an ancient shipwreck off the Crimean coast. Castelli called these widely publicized events “important political gestures.”

St. Vladimir's Cathedral overlooks the extensive excavations of Chersonesus, on the Crimean Peninsula.

St. Vladimir's Cathedral overlooks the extensive excavations of Chersonesus, on the Crimean Peninsula. (Photo: Dmitry A. Mottl/WikiCommons CC BY-SA 3.0)

Others take a harsher view. In the wake of what happened to the Museum of Donetsk (badly damaged by fighting in the summer of 2014, there are reports that some of its collections “disappeared”), and the fact that Putin has just placed Chersonesus under Russian federal control, making it difficult for Ukranian archaeologists to continue their work there, mistrust over who’s watching over these sites, and the flow of objects in and out of them, is strong.

Fair or not, some archaeologists are concerned that the exhibition at The Hermitage may reflect violations of current international protocols.

“Relevant international laws explicitly forbid any archaeological excavations in the occupied territories by the state-invader,” said Yakov Gershkovich, a Senior Research Fellow of Institute of Archaeology of Ukrainian Academy of Sciences, who has studied this topic extensively. “Any export of archeological finds from occupied territories is forbidden by the international conventions. This exhibition demonstrates that Russian archaeologists infringe the rule of international law and norms of professional ethics. Unfortunately, I haven't other explanations.”

The Hermitage Museum did not respond to a request for comment.

Mangup, a historic fortress in Crimea

Mangup, a historic fortress in Crimea. (Photo: Elena Pleskevich/flickr)

In a symbol of just how deep this mistrust is among Ukrainian archaeologists, and how protective they are of their heritage, the All-Ukrainian Public Association of Archaeologists was founded in 2010 to care for the “destiny of archaeological heritage,” and protect it from threat of destruction by natural factors, economic activities, and racial, ethnic, and religious conflicts. While the name of the association has a nationalistic ring to it, Gershkovich, who serves as its vice president, says the association welcomes archaeologists of all nationalities living in the Ukraine, and that he himself is Jewish. The association’s goals were born of past political conflicts. These days, some Ukrainian archaeologists are refusing to work on Crimean sites under Russian control, even when they’re able to.

“In theory, Russia allows them to work on the sites, on a team directed by Russia,” Castelli explains. “One or two have done it, but the majority of Ukrainian archaeologists wouldn’t accept this because it will be accepting the loss of Crimea.”

Meanwhile, other Ukrainian archaeologists face more literal bars to access. For instance, Evelina Kravchenko says a site that she formerly worked on has become a military base, making it impossible, at least for the time being, to work there. This comes at a moment when Russia is building a bridge to Crimea, despite protests by archaeologists that its construction is a threat to Phanagoria, an important archaeological site nearby.

Ancient tomb stele of the griffin, Phanagoria, 3-4th BC, from the museum in Feodosiya, Crimea

A tomb showing a griffin, excavated from Phanagoria, and currently in a museum in Feodosiya, Crimea. Phanagoria is an important archaeological site that is close to the bridge Russia is building to Crimea. (Photo: Janmad/WikiCommons CC BY-SA 3.0)

Speaking of another recent skirmish, involving Crimean cultural objects that were “held hostage by politics” at a museum in Amsterdam, the museum’s director told the New York Times that “the Crimean case is illustrating in a very strong way that objects of cultural heritage can be claimed from a political perspective.”

Political perspectives have also claimed some of the information itself, as in the case of reports on the Donetsk museum (“for this topic, you have to be careful about propaganda and disinformation from all parts implicated in this conflict,” Castelli warned via Skype). For Gershkovich, Putin’s recent photo opps fall into this category too: “It’s part of an effort to propagandize the idea of Crimea as special sacral place for modern Russia (especially as it concerns Chersonesus). One can see the myth-making is in the process,” he says.

Then Gershkovich took a step back, as though assessing his own analysis: “One may say that Russia is a political and war offender, but extortionate digging has been happening in Crimea for a while.” Striking a more defiant note, he adds: “Whether there has been an increase in illegal digging in Crimea, we will know when Crimea becomes Ukrainian territory again.”
http://www.atlasobscura.com/articles/ill-gotten-treasures-of-ancient-crimea-are-flooding-ebay

Автор:
Прочитали: 64 рази

Надрукувати Надрукувати    Переслати Переслати    В закладки В закладки

Новини по темі:
  • 2+2: легенди про суперскарби
  • «Бабусина вишиванка» – Донецький обласний художній музей відкриває свої скарби
  • Скарби Третього Рейху
  • відстоювати повернення Україні нелегально окупованого Криму
  • Легенди про суперскарби Віктора Тригуба
  • Кремль в США скуповує крадені скарби з України
  • У Львівській галереї зникли 95 стародруків і два манускрипти
  • Скарби Київської Русі продають агенти КГБ
  • «Скарби краєзнавчого музею»
  • У Росії заговорили про проблеми із поверненням робіт Айвазовського до Криму
  • підтримати резолюцію Генеральної асамблеї ООН про порушення прав людини в Криму
  • ЮНЕСКО проти порушень Росії в Криму
  • Скарби Вервольфа, танки-сейфи СС і золоті бронепоїзди Рейха
  • Хто захопив скарби Януковича у Нових Петрівцях?
  • Єдине україномовне видання Криму відновило друковані випуски в Києві
  • Як Росія привласнює культурне надбання Криму
  • скарби кубані
  • Блокада Криму допомогла реально оцінити гігантські масштаби контрабанди на Донбасі
  • Священик-сепаратист з голодуючих Ровеньків літає на відпочинок до Криму на літаку
  • Орден за 400 тисяч. У США продають скарби України
  • Куди зникли скарби Януковича?
  • Звідки взялися "проблеми" Криму та Донбасу?
  • В Криму тепер переслідують і за Голодомор
  • З Криму вивели ще 4 кораблі ВМС України
  • Микола Сядристий: За три дні депортували з Криму 379000 чоловік.
  • Офіційний веб-сайт Росії визнає, що за анексію Криму до Росії проголосувало усього 15-30% виборців
  • Музеї і заповідники Криму приватизують олігархи РФ?
  • Анексію Криму в плакатах покажуть киянам
  • Виставка «Духовні скарби Карпат»
  • «Якщо наші експонати з Криму вивезти у Москву чи Петербург, їх уже ніхто ніколи не побачить», – Тригуб

    Читайте також:
  • “Відлуння Дикого степу”
  • А. Невзоров: это присуще всем дикарским культам - уверенность, что частички трупов содержат магическую силу
  • Алик Бахши: 2017, Украина не упусти шанс!
  • Марині Порошенко час зробити зарядку з Петром!
  • ДО 90-ЛІТТЯ ВИЗНАЧНОГО ІСТОРИКА-ЕТНОГРАФА ПУБЛІЦИСТА ІВАНА КРАСОВСЬКОГО
  • Путин поцеловал св.Николая в стекло и назвал своих опричников дураками
  • «Роль цінностей в історії Франції»
  • Фонд народонаселення ООН провів соціальну акцію за участі відомих татусів
  • БУЛО МІСТО – САД. СТАЛО – ПЕНЬКІВ
  • З А Я В А
    Повернутися назад

  • Міжнародний козацький журнал

    Міжнародний Козацький журнал "Нова Січ"

    Редакція: Запоріжжя-Київ

    Україна - це Європа!

     

     e-mail: novasich@ukr.net

    Головний редактор - полковник козацтва

    Віктор Тригуб

    Шеф-редактор - Володимир Іванченко (Запоріжжя)

    Біоенергетики - генерали козацтва Валерій Пильник, Юрій Курилех

    Юридичний супровід - 

    Іван Макар

    Представник у США -  Американське козацтво

    Представництва:

    Кропивницький - Анатолій Авдєєв,Миколаїв - Сергій Порфірєв, Харків - Юрій Нерослік, Закарпаття - Вадим Логвінов

     



     


    Партнери: Музей плакату України, ГО "Гуманітарна ліга"





    http://www.museum-ukraine.info/

     







     









    Опитування
    За кого голосувати?
    За владу
    За опозицію
    Не піду
    Маленька партія снайперів



    Всього голосів: 2960
    Результати опитування



    Лічильники

    Счетчик тиц и pr - Tops100.ru

    Яндекс цитирования




    світ
    http://novasich.blogspot.com/

    http://narodna.pravda.com.ua/





    На початок сторінки

    Разробка сайту: Ростислав Саєнко, 2005 р., Система: SmallNuke ©
    Генерація сторінки: 0.143 с. Всього 8 запитів до бази.

    Админ.панель