Зробити стартовою   Додати в обране  Стрічка новин в форматі RSS

Навігація
   » Головна
   » Новини
   » Пошук
   » Користувачі
   » Гостьова книга
   » Козак-Інформ
   » Сторінки



НС

Приймаються благодійні внески

на розвиток і підтримку "Нової Січі",

журналу "Музеї України".

Експедиції в зону АТО,

Музей плакату для прифронтової зони...

Гривні по Україні: картка Приватбанку

5168755514296934




Цікаві сайти

 







 






http://www.museum-ukraine.info/

*САЙТ КОЗАКІВ США*


http://nbnews.com.ua/

http://blog.i.ua/user/6451244/

http://www.ukr.net/

http://www.zarubezhom.com/

http://h.ua/

 

   

  



Пошук







ЄУ
Locations of visitors to this page

https://surmasite.wordpress.com/
https://musplakat.wordpress.com/

CanadaUA-news

https://ukr.media/

Музей В.Тригуба

http://snayper.do.am/

http://upk.do.am/

http://uapress.info/




сайт "Музеї України"

   Журнал "Музеї України" пропонує ексклюзивну інформацію з життя  галузі. Міжнародні розслідування, шпигунські скандали, повернення і розшук культурних цінностей, боротьба з ворогами України - все на сторінках і на сайті!

Завітайте на сайт!

http://www.museum-ukraine.info/
 




і



Новини

Про рівень наукової роботи в НМІУ при новопризначеній адміністрації
Вівторок, 27 Жовтня 2015

Про рівень наукової роботи в НМІУ при новопризначеній адміністрації

або чи залишилась наука в музеї

Пройшло вже майже 7 місяців з того епохального моменту, коли до Національного музею історії України на посаду генерального директора була призначена п. Сосновська – бувший директор меморіальної квартири свого славного пролетарського предка П.Г. Тичини. Однією із численних претензій до музею, які вона з самого початку висловила, була та, що в музеї невиразна експозиція (у фесбуйці нова керівниця менш добирала слова, і звучало «сіра і недолуга»), і існує відрив музейників від так зв. академічної науки. На питання, що саме не так, якісь нікому невідомі молоді люди з науковими ступенями розповідали заученими фразами про якісь «не ті» карти на ІІ поверсі (період XIV - поч. XX ст.) та відсутність експозиції по голодомору 1932-1933 р. І все. Але в соцмережах п. Сосновська як мантру повторювала, що музей потребує повного перезавантаження, бо «все страшенно не так». Остання теза взагалі вбивала. І коли провідні музейні науковці, автори тих самих експозицій, все ж таки намагались з’ясувати, що саме не так – відповіді не було. Самі наївні намагались запрошувати представників тієї ж академічної науки, фахівців зі своїх періодів, професорів і академіків, щоб хоч вони пояснили (раз музейникам віри немає), що все це відповідає останньому слову науки і не йде з нею в розріз. Але знову звучало – потрібне перезавантаження. Окей. Ось воно, як ми розуміємо, відбулось.
Один із критиків, який страшенно переймався картами, був «внезапно» призначений на посаду заступника генерального директора з наукової роботи (і, звичайно, як це водиться у п. Сосновської, без жодного року роботи в музеї; а ця посада за існуючими нормативами вимагає аж 5 років стажу роботи). Під його керівництвом нещасні науковці-експозиціонери повитягали, аж із інтернету, потрібні карти, і встановили повну гармонію і в експозиції, і в душі нового очільника від науки. Але далі справа пішла гірше, бо на погляд п. Сосновської і ІІІ поверх потребував корінного оновлення і перезавантаження, а це період з 1917 і по сучасність, але тут проблема, бо як показати історію радянської України без т. зв. «совка» навіть її заступник не розуміє. Але всім іншим, хто ще залишився від старої команди в музеї (а це, повірите, було не просто) стало зрозуміло, що тісна «змичка» музейників з «академічною» інтернетівською наукою таки можлива. В розумінні п. Сосновської «наука» – це «приголомшуючі» виставкові проекти об’ємом на 2 столики з концепціями, в основу яких закладений матеріал, хаотично витягнутий з інтернету (це новий різновид науковців «від інтернету») з копійними матеріалом, приклеєним за годину до гучного відкриття.
Один із представників «академічних науковців» з погляду нової адміністрації, має базову економічну освіту і ступінь кандидата історичних наук (в наш час виявляється, і таке можливе), спочатку був оформлений у відділ марткетингу, потім переведений до одного із методичних відділів, потім пробували його прилаштувати як фотографа. Але коли музейні працівники стали свідками того, як він півдня сидів за касою і продавав відвідувачам квитки, а потім перед музеєм на клумбі висаджував чорнобривці (які, до речі, відразу засохли, бо їх же треба було хоч раз полити) – стало зрозуміло, що це саме те перезавантаження, якого всім так не хватало.
Далі ще більш цікаво, бо, як виявилось, нова керівниця прийняла на роботу дуже багато нових кадрів, деяких з науковими ступенями, але всіх їх об’єднувало одне – всі без жодного року музейного стажу. Більшість мають не дуже гарний послужний список і реноме на попередніх місцях роботи. Чим вони займаються – не зрозуміло, бо особистим розпорядженням п. Сосновської з них знято більшість з того, що до них робили їх попередники – тепер вони не складають наукові паспорти, більшість з них не мають матеріальної відповідальності за жодний із музейних залів і не ведуть чітко закріплену за ними тему. Екскурсії, які їм потрібно за своїми функціями проводити, вони здавали на науково-методичних нарадах під головуванням самої Соновської (що є прямим порушенням, оскільки вона не може очолювати і не очолює цей орган), з якої вона брутально «попросила» піти всіх зі «старої» команди, які добре знають і експозицію, і знають, що таке фахова екскурсія. Так, керівник відділу «Україна в1917-1990 рр.», який має славнозвісний ступінь кандидата, який вже майже 5 місяців водить екскурсії по залу «Україна в 1917-1921 рр.», де не більше восьми вітрин і пари столиків, за свідченнями фахівців музейників з інших музеїв, які випадково стали свідками його екскурсій, робить це, як йому заманеться і настільки не фахово, що доводив нещасних людей до повного відчаю і вганяв в шоковий стан, бо такого вони ще не чули, принаймні в Національному музеї історії України.
І от, пройшло чотири місяці, критикувати можна й далі «поперєдніків» – але прийшов час, коли треба показати вже якісь свої здобутки і врешті-решт скласти банальний звіт про наукову роботу. І тут проблема – бо це не мапи з інтернету тягати. По відділам було поширене з цього приводу чергове розпорядження очільника з наукової роботи (здивуюсь, якщо не тисячне, бо ця адміністрація будь-які питання, переважно незначні, вирішує через накази, розпорядження, догани, а важливі, такі як створення нових виставок і експозицій – то тут не допросишся). На це розпорядження одна половина дивилась здивовано, а інша з жахом. Бо ці нещасні шість позицій, скомпоновані у табличку, відповіді на які, як ми розуміємо, повністю задовольняють наукового керівника, з точки зору фахівця-музейника – недолуга анкета з набором випадкових питань, з яких більшість не «потрапило» до такого вагомого розділу музейної роботи як науково-фондова робота. Це схоже на табель з оцінками першокласника, не більше.
У зв'язку з останнім хотілось би сказати: «Шановний Богдане Казимировичу! Ми думаємо, що тільки Ви та п. Сосновська знаєте ті мотиви і чинники, які спонукали призначити Вас на таку посаду, але навряд чи Вам хтось пояснював, що Ви маєте честь очолювати найголовніше і найважливіше направлення роботи в провідному музейному закладі нашої країни (принаймні так було до Вас і до п. Сосновської). Вона має чотири магістральні направлення: науково-фондова робота, науково-дослідна, науково-експозиційна і науко-освітня. І Ви можете цього не знати, але за всі види роботи (тільки за першу частково) Ви несете повну і персональну відповідальність. Як за її наявність, так і саме головне – за її якість і наповнення. А перераховані Вами пункти є безперечно важливими, але далеко не єдиними критеріями роботи звичайного музейника. А форма таблиці взагалі неприйнятна, хоч як ми здогадуємося, тільки одна вона і зрозуміла математику. І до речі, звіт про роботу звичайного науковця інколи займав до 5 сторінок і далеко виходить за межі запропонованої, з Вашої точки зору, універсальної анкети, бо з неї «випали» цілі розділи. І саме головне: такі документи мають свою давно чітко сформовану і, врешті-решт, «освячену» тим же Міністерством структуру, яку придумали навіть не Ваші «поперєднікі».
А саме головне, що вам таки вдалося здійснити – так це зруйнувати те, що з давніх-давен музей мав: спадково-послідовну систему формування нових наукових фахівців з унікальною вузькою спеціалізацією. Коли одне покоління на практиці пояснювало і формувало світогляд і прикладні знання у більш молодого покоління. В музею більш ніж половина наукового складу мала не більше двох-трьох (а то й один) запис в трудовій книжці. А при нинішній адміністрації з музею за т. зв. «власним бажанням» пішло стільки людей, що цей зв'язок на віки втрачений.
І взагалі, на останок хотілось зауважити, що тільки людина без досвіду роботи в музеї, не розуміючи, на що йде, могла погодитись на таку важку і дуже відповідальну посаду. Особливо не маючи підтримки у вигляді досвідченого і фахового колективу. І дивлячись на те, як Ви хаотично, вже розуміючи рівень нової команди Сосновської, намагаєтесь проаналізувати рівень старої і витягти звідти людей, які можуть створити і створювали нові цікаві експозиції та виставки (не рівня товарного вагону і відсканованих копій, наклеєних в тому ж таки вагоні), приходиш до висновку, що більш всього в цьому світі важать все ж таки досвід і знання. Тобто одна справа критикувати, і пописувати всяку хрінь у фейсбуці, а інша – взяти і зробити щось, за що не буде соромно, та й ще на оригінальних музейних предметах. От вам і мапи...»

Т. Ралдугіна, Заслужений працівник культури України, бувший зав. відділу Національного музею історії України.

Патріоти НМІУ

Автор:
Прочитали: 52 рази

Надрукувати Надрукувати    Переслати Переслати    В закладки В закладки

Новини по темі:
  • Профспілка НМІУ вимагає звільнити директора
  • КОМІТЕТ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ І ДУХОВНОСТІ
  • Начальник культури і туризму Донецької військово-цивільної адміністрації Аліна Певна - на відкритті виставки в Жовкві
  • Рівень агресивної тупості Росії жахає!
  • Самчиківський розпис – на світовий рівень!
  • 100 днів обіймання посади Генерального директора НМІУ Т.Сосновською або нищення музею історії
  • Наруга НМІУ над трагічною датою 18 травня 1944 – депортації кримських татар
  • Керівник Луганської обласної військово-цивільної адміністрації Г. Москаль провів зустріч із бійцями батальйону «Айдар»
  • Навіть ватніки пишуть рецензії на роботи Жори Ключника!
  • “Про тимчасове виконання обов’язків голови Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації”.
  • Про призначення В.Кличка головою Київської міської державної адміністрації
  • Заява голови Київської міської державної адміністрації Володимира Бондаренка
  • На 101 день роботи уряду кияни хочуть почути про кадрові призначення та люстрацію
  • Конкурс плакатів протесту: нові роботи
  • НЕПОМІТНО ПРОМАЙНУЛО 110-річчя НАРОДЖЕННЯ ТА 20-річчя СМЕРТІ ЕДВАРДА КОЗАКА
  • Відділ екскурсійно-масової роботи НІЕЗ „Переяслав”
  • Біля Адміністрації Президента пройшла акція «Опір цензурі»
  • Голова Вишгородської РДА Олександр Приходько: «Підтримаю високі темпи роботи»
  • Козацький ніж роботи Фаберже

    Читайте також:
  • «Нові акценти музейництва»
  • «Луцьке історичне рукописання. Візія майстра каліграфії Кирила Ткачова»
  • про події Революції Гідності та війну з окупантами
  • “Капітальний суботник” від “Екогромади”
  • “Крихітні історії” від ЮНІСЕФ та видавництва Основи
  • Банк “АРКАДА” підтримав “Капітальний суботник” "НВП Екосервіс"
  • Балаклия: генеральский приговор
  • «Екогромада» — центр добрих справ!
  • Вартові Великоанадольського лісу
  • Шторм довкола “Циклону”
    Повернутися назад

  • Міжнародний козацький журнал

    Міжнародний Козацький журнал "Нова Січ"

    Редакція: Запоріжжя-Київ

    Україна - це Європа!

     

     e-mail: novasich@ukr.net

    Головний редактор - полковник козацтва

    Віктор Тригуб

    Шеф-редактор - Володимир Іванченко (Запоріжжя)

    Біоенергетики - генерали козацтва Валерій Пильник, Юрій Курилех

    Юридичний супровід - 

    Іван Макар

    Представник у США -  Американське козацтво

    Представництва:

    Кропивницький - Анатолій Авдєєв,Миколаїв - Сергій Порфірєв, Харків - Юрій Нерослік, Закарпаття - Вадим Логвінов

     



     


    Партнери: Музей плакату України, ГО "Гуманітарна ліга"





    http://www.museum-ukraine.info/

     







     









    Опитування
    За кого голосувати?
    За владу
    За опозицію
    Не піду
    Маленька партія снайперів



    Всього голосів: 2942
    Результати опитування



    Лічильники

    Счетчик тиц и pr - Tops100.ru

    Яндекс цитирования




    світ
    http://novasich.blogspot.com/

    http://narodna.pravda.com.ua/





    На початок сторінки

    Разробка сайту: Ростислав Саєнко, 2005 р., Система: SmallNuke ©
    Генерація сторінки: 0.326 с. Всього 8 запитів до бази.

    Админ.панель