Зробити стартовою   Додати в обране  Стрічка новин в форматі RSS

Навігація
   » Головна
   » Новини
   » Пошук
   » Користувачі
   » Гостьова книга
   » Козак-Інформ
   » Сторінки



НС

Приймаються благодійні внески

на розвиток і підтримку "Нової Січі",

журналу "Музеї України".

Експедиції в зону АТО,

Музей плакату для прифронтової зони...

Гривні по Україні: картка Приватбанку

5168755514296934




Цікаві сайти

 







 






http://www.museum-ukraine.info/

*САЙТ КОЗАКІВ США*


http://nbnews.com.ua/

http://blog.i.ua/user/6451244/

http://www.ukr.net/

http://www.zarubezhom.com/

http://h.ua/

 

   

  



Пошук







ЄУ
Locations of visitors to this page

https://surmasite.wordpress.com/
https://musplakat.wordpress.com/

CanadaUA-news

https://ukr.media/

Музей В.Тригуба





і



Новини

Чому український міністр не захищає українців?
Неділя, 26 Липня 2015

Чому український міністр не захищає українців?

Днями Міністерство інфраструктури з легкістю "здало" законні інтереси сотень тисяч українців в Італії і, по суті, дозволило їм здирати величезні штрафи з українських водіїв.

На початку липня у Римі відбулося засідання змішаної українсько-італійської комісії з питань міжнародних автомобільних перевезень. Комісія є єдиним уповноваженим органом для вирішення транспортних проблем між двома країнами.

Згідно статті 28 відповідної двосторонньої Угоди, комісія серед іншого:

3) визначає за взаємним погодженням кількість дозволів на вантажні перевезення, передбачені статтею 13, або звільнення від дозволів перевезень в двосторонньому та транзитному сполученні.

Тому на засідання цієї комісії покладали великі надії українці в Італії, а особливо більше тисячі вітчизняних перевізників, які щотижня везуть передачі родинам в Україні.

Мінінфраструктури було чудово поінформоване про те, що вже більше трьох років італійська поліція штрафує водіїв українських бусиків на 4130 євро і арештовує/конфісковує самі фургони. Підстава – відсутність міжнародних транспортних ліцензій для вантажних перевезень для третіх осіб.

Сотні українських перевізників сплатили ці драконівські штрафи, наповнивши італійську казну на мільйони євро.

Власне, про це говорили і писали українські медіа – "Українська правда", Радіо "Свобода", "Німецька Хвиля", телевізійники зняли не один сюжет….

Щоб було зрозуміло, причиною цих штрафів є не "незаконна" діяльність українців, а відсутність в двосторонній угоді звільнення від ліцензій бусиків. Так, як це передбачено європейськими та світовими стандартами.

Адже, у всіх міжнародних нормативних актах транспортні засоби масою до 3,5 тон звільнені від будь-яких дозволів та ліцензій.

Наприклад, Угода Європейської Конференції Міністрів Транспорту – ЄКМТ, підписантом якої є і Україна, передбачає таке звільнення у 2 статті транспортних правил.

Така ж норма передбачена пунктом 5с, частини 1 Регламенту ЄС № 1072/09, прийнятого Європарламентом 21 жовтня 2009 року. Це положення є також у двосторонніх транспортних угодах між Україною та Німеччиною, Іспанією, Францією.

Тобто, звільнення транспортних засобів загальною масою до 3,5 тон від будь-яких ліцензій є загальносвітовою практикою. Так чому ж Італія штрафує наших громадян?

Тому що у тексті двосторонньої угоди між Україною та Італією цього положення немає, а на застосування цієї норми ЄКМТ на території Італії країна наклала "застереження".

Звичайно, Італія не має жодного інтересу щось міняти – за такого нормативного вакууму навіть звичайну автівку з українськими номерами, в багажнику якої знайдуть дві посилки з подарунками для рідні, можна оштрафувати на 4130 євро як "незаконне вантажне перевезення".

Тож до італійської казни щодня надходять великі суми.

Втім, італійська сторона запевняє – якщо українське міністерство визначить це питання пріоритетним і поставить його під час засідання змішаної комісії, то Комісія буде його вирішувати. Але…

Як зазначено у прес-релізі нашого Міністерства: "У ході засідання сторони обговорили низку чутливих для перевізників питань, зокрема, переглянули існуючі регулярні пасажирські маршрути між Україною та Італією та узгодили квоту дозволів на здійснення міжнародних вантажних перевезень у 2016".

Отже "чутливим" для нашого Міністерства є обмежена квота італійських дозволів для великих перевізників, транспортних компаній. І це зрозуміло. Транспортні компанії їх потребують… До речі, така транспортна ліцензія коштує 5 євро 16 центів. Цікаво, чи багато наших підприємців їх отримало за таку суму? Маю підстави сумніватися.

Відкриття трьох нових пасажирських маршрутів є теж позитивом, в першу чергу, для їх трьох власників. А що ж каже прес-реліз про проблему тисячі власників бусів і десятків тисяч людей, що користуються їхніми послугами?

Чи вказало наше рідне "прогресивне" і "постмайданне" "демократичне" міністерство італійцям на необхідність приведення двосторонньої угоди до міжнародних норм та до потреб сотень тисяч українців в Італії?

А дзуськи! Міністерство пообіцяло допомагати італійцям боротися з бусиками.

"Делегації дійшли згоди у необхідності термінових конкретних зусиль обох країн, націлених на недопущення незаконних дій перевізників"! Ось так, дорогі українці!

Колись на зустрічі з головою італійської делегації, генеральним директором Генерального директорату автодорожніх та комбінованих перевезень Міністерства інфраструктури і транспорту Італії Енріко Фіноккі автор почув: "якщо ваша держава вас не захищає, адже водії є резидентами та громадянами України, то що ти хочеш від італійської влади?".

Що можна на це відповісти?

Пригадуєте, нещодавно українські чиновники створили проблеми для роботи UniCredit Bank Ukraine? Як швидко і ефективно запрацювали італійські міністерства? Адже з директором цього банку зустрівся сам президент України, щоб запевнити про підтримку та допомогу.

А як італійське посольство реагує на проблеми фізичних осіб-італійців в Україні?! Миттєва та ефективна допомога. Бо для європейського чиновника інтереси громадян є найвищою цінністю.

Оскільки, міністр інфраструктури Андрій Пивоварський позиціонує себе як молодий реформатор, демократичний та публічний чиновник, маю до нього запитання: що заважало українській делегації на засіданні змішаної комісії пролобіювати внесення до статті 14 двосторонньої угоди одного речення про звільнення від ліцензій автомобільних засобів до 3.5 тон, так як це передбачено всіма міжнародними нормами?

І тим самих зупинити практику драконівських штрафів з боку італійської поліції для українських перевізників. І зняти з них клеймо "нелегальності" ?

Українських водіїв продовжуватимуть штрафувати в Італії. Але зараз це вже будуть не прості квитанції на 4130 євро. Вважайте це штрафи іменними – імені Пивоварського та його заступника Шульмейстера. Щоб тисячі українців знали, кому за них мають дякувати і про кого згадувати в своїх молитвах.

Олесь Городецький

Автор:
Прочитали: 51 раз

Надрукувати Надрукувати    Переслати Переслати    В закладки В закладки

Новини по темі:
  • Чи стане міністр Нищук вбивцею?
  • Чому ми боремося з російськими банками
  • Чому "чорний день" для культури не настане
  • Володимир Мезенцев – український історик з Канади
  • Віктор Чумак: Сьогодні український парламент більше нагадує базар
  • Чому зменшення акцизу в Україні на ввезення вживаних авто не зробило їх доступними
  • 24- річну Анастасію Дєєву в заступники міністра МВС...
  • Чак Норріс стане міністром у Трампа!
  • СКУ закликав Прем’єр-міністра Нідерландів розблокувати повну та безумовну ратифікацію Угоди про асоціацію між ЄС і Україною
  • підписання Меморандуму щодо співпраці між Кабінетом Міністрів України, Представництвом Організації Об’єднаних Націй та Групою Світового банку.
  • Валентин Рак: Чому немає музею на Троєщині?
  • Президент Світового Конґресу Українців та Прем’єр-міністр України підписали Меморандум про співпрацю
  • Адміністративно-територіальний устрій Запорізького краю
  • Чому професорська посада в НАУ коштує 170 тис євро
  • Світовий Конґрес Українців вітає Директора гуманітарних ініціатив СКУ д-ра Уляну Супрун з призначенням Першим заступником Міністра
  • Чому "Майн Кампф" знову став бестселером у Німеччині?
  • Свіжий міністр. План Євгена Нищука
  • Чому Кириленко з "Софією Київською" зробив подарунок не лише УПЦ КП, а і УПЦ МП
  • Начальник культури і туризму Донецької військово-цивільної адміністрації Аліна Певна - на відкритті виставки в Жовкві
  • "Міністр ЛНР" Айрапетян не може втриматись від чергового обману "братньої Росії"
  • Покаянний лист міністру культури України В’ячеславу Кириленку Від заступника директора музею у Пирогові
  • Про рівень наукової роботи в НМІУ при новопризначеній адміністрації
  • ЧОМУ ЦЯ ВІЙНА БУДЕ І ПОВИННА ТРИВАТИ
  • Анатолія Матвійчука - в Міністри культури!
  • Міністр Кириленко розповів про свої кредити та досвід телеведучого
  • створено Комітет захисту музеїв від міністра культури
  • Відкритий лист віце-прем’єр міністру Культури В. Кириленку Від козлика Сметанки
  • Чому потрібно негайно видалити свій акаунт у соцмережах?
  • Дякуємо пане Кириленко, що ви не міністр оборони!
  • Лавра знову пише Міністру Кириленку...

    Читайте також:
  • Автошахраї з Литви
  • Я теж тебе дуже люблю, Софійко
  • Знайшли архіви Калнишевського і Мазепи!
  • Команда Либідь Є ввійде в історію
  • ДО 110-ліття НАРОДЖЕННЯ ВИЗНАЧНОГО РЕВОЛЮЦІОНЕРА ЗЕНОНА КОССАКА-ТАРНОВСЬКОГО
  • Працівники СБУ утримують в кабінеті голову обласної ради
  • Київські ріки будуть з рибою!
  • Оголошення про початок конкурсного добору на посаду директора комунального закладу
  • Київська обласна рада оголошує набір громадських організацій до конкурсної комісії
  • деятельность КГБ в Чехословакии.
    Повернутися назад

  • Міжнародний козацький журнал

    Міжнародний Козацький журнал "Нова Січ"

    Редакція: Запоріжжя-Київ

    Україна - це Європа!

     

     e-mail: novasich@ukr.net

    Головний редактор - полковник козацтва

    Віктор Тригуб

    Шеф-редактор - Володимир Іванченко (Запоріжжя)

    Біоенергетики - генерали козацтва Валерій Пильник, Юрій Курилех

    Юридичний супровід - 

    Іван Макар

    Представник у США -  Американське козацтво

    Представництва:

    Кропивницький - Анатолій Авдєєв,Миколаїв - Сергій Порфірєв, Харків - Юрій Нерослік, Закарпаття - Вадим Логвінов

     



     


    Партнери: Музей плакату України, ГО "Гуманітарна ліга"





    http://www.museum-ukraine.info/

     







     









    Опитування
    За кого голосувати?
    За владу
    За опозицію
    Не піду
    Маленька партія снайперів



    Всього голосів: 2951
    Результати опитування



    Лічильники

    Счетчик тиц и pr - Tops100.ru

    Яндекс цитирования




    світ
    http://novasich.blogspot.com/

    http://narodna.pravda.com.ua/





    На початок сторінки

    Разробка сайту: Ростислав Саєнко, 2005 р., Система: SmallNuke ©
    Генерація сторінки: 0.107 с. Всього 8 запитів до бази.

    Админ.панель